Tahoservice Telegram Tahoservice Viber chat
0

	Калібрування тахографа тарировка

Калібрування тахографа тарировка

Перевірка (тарировка) калібрування тахографа

Відповідно до вимог нормативно-правових актів Європейського Союзу та національного законодавства України, транспортні засоби, обладнані тахографом, повинні проходити таку процедуру як перевірка тахографа. У міжнародному законодавстві вона називається калібрування тахографа, а водії її ще називають тарировка тахо.

Всі ці терміни не слід плутати з таким поняттям як перевірка тахографа. Різниця полягає в тому, що перевірку виконують акредитовані перевірочні лабораторії, в основному, при серійному виробництві тахографів. А спеціально уповноважені пункти сервісу тахографів ПСТ проводять цю процедуру на автомобілі в процесі його установки і експлуатації.

Навіщо потрібна тарировка тахографа? Оскільки тахограф є вимірювальним приладом, він повинен працювати точно і бездоганно. Не варто порівнювати правильність роботи тахографа з GPS навігатором, оскільки GPS не є вимірювальним приладом, і має свій власний алгоритм розрахунку відстані. При цьому слід враховувати, що навіть самі непомітні, на перший погляд, процеси і дії можуть впливати на точність показання тахографа. Наприклад, при експлуатації автомобіля зношується протектор шин, заміна шин (навіть на той же розмір), ремонт трансмісії, і вже водій (або власник автомобіля) зауважує, що тахограф неправильно вважає кілометраж. Якщо у Вас з'явилася така проблема, однією з причин може бути і необхідність проведення тарировки. В такому випадку Ви можете звернутися до нас на Тахосервіс в Києві, на Малинської 1, і ми выполним діагностику, необхідну перевірку тахографа і коригування.

Ціна тарировки аналогового тахографа 580 грн.,

Ціна тарировки цифрового тахографа із заміною елемента живлення – 1300 грн.

Чи обов'язкова тарировка тахографа в Україні? Так, тарировка тахографа обов'язкова в Україні.  

В Україні поки немає умов для виконання норм, а також відсутня практика контролю за чітким дотриманням режимів праці та відпочинку для перевізників, які здійснюють внутрішні (НЕ міжнародні) перевезення. Незважаючи на те, що на практиці перевізники по Україні можуть враховувати режими праці і відпочинку водія на своє «особисте» розсуд (їздити по тахошайби, користуватися чип-карткою водія для цифрового тахографа, вести журнал) наявність тахографа і тарировки тахографа вже обов'язкові. За відсутність тарировки в Україні передбачається мінімальний штраф в розмірі 1700 грн.

Крім того, тарировка Вам знадобиться при проходженні обов'язкового технічного контролю та отриманні міжнародного сертифікату технічного огляду.

Як часто потрібно робити тарировки (калібрування) тахографа?

Існує два види тарировки: чергова і позачергова.

Чергова тарировка - проводиться один раз на два роки.

Для позачергової тарировки тахографа відповідно до законодавства є ряд підстав, які передбачають проведення перевірки:

  • Установка або заміна тахографа
  • ремонт тахографа
  • заміна шин
  • Пошкодження під час технічного обслуговування або ремонту автомобіля таблички тахографа, завданих пломб на його складові (зняття пломби з коробки передач при ремонті або заміна агрегату, пошкодження пломби на датчику тахографа), а так само в разі зміни конструкції транспортного засобу, що могло вплинути на роботу тахографа
  • Зміна власника транспортного засобу (перереєстрація транспортного засобу при покупці, зміна номерних знаків автомобіля і ін.).

ВАЖЛИВО! Після ремонту (заміни) трансмісійних агрегатів не просіть сервіс, щоб Вам просто поставили пломбу на коробку, вимагайте перевірити ще раз тарировки. Заощадивши час, ви можете зіткнутися з проблемою неправильного відображення пройденого кілометражу в більшу або меншу сторону.

При тарировке на роликовому стенді або на рівній ділянці смуги робляться фізичні виміри. За підсумками фактичних замірів виписується Протокол перевірки тахографа, який повинен знаходиться в автомобілі, а також накладаються пломби на всі необхідні частини тахографа. На стійку двері наклеюється наклейка з установочними даними параметрів вимірів тарировки і ідентифікаційними даними автомобіля. Перевізник або водій, присутній при калібрування тахографа повинен переконатися в наявності всіх пломб і наклейки, і чітко стежити за їх наявністю і цілісністю. Відсутність пломби в країнах Європи може привести до значних сумах штрафу, оскільки прирівнюється до несанкціонованого втручання в роботу вимірювального приладу.

Зверніть увагу! Таріровка тахографа може проводитися тільки на робочому тахографі!

Якщо Ваш тахограф несправний і потребує ремонту - ми рекомендуємо звернутися до нас. У нашій майстерні зробимо діагностику тахографа і відремонтуємо його в мінімальні терміни.

Діагностика тахографа – 480 грн.

Діагностика електропроводки тахографа - 480 грн.

Що стосується цифрових тахографів, оснащених автономним елементом харчування. При черговій тарировке ми рекомендуємо замінити елемент живлення, щоб уникнути виходу з ладу тахографа. Така неприємність може статися при відключенні харчування (АКБ) на автомобілі. Якщо Ви купили автомобіль, і неможливо встановити точний час коли останній раз була виконана заміна елемента живлення тахографа, пропонуємо зробити цю процедуру не відкладаючи, а при першій тарировке. А в подальшому можна робити таку заміну регулярно один раз на два роки разом з таріровкой. Це зручно, тому що, Вам не потрібно весь час тримати в своїй пам'яті дату, коли потрібно зробити заміну батарейки. Чи не пробуйте зробити заміну елемента живлення самостійно, так як це може привести до виходу тахографа зі ладу.

               Скільки потрібно зберігати протокол перевірки тахографа? Після того, як Ви зробили нову тарировки, старий протокол не поспішайте викидати. Старий протокол тарировки повинен зберігатися у Вас ще два роки.





Telegram Viber Facebook
(050)388-48-80 (067)539-89-89 Карта
© ТахоСервіс 2020
Tahoservice YouTube channel Tahoservice Facebook channel