Tahoservice Telegram Tahoservice Viber chat
0

	Ремонт  дизельних форсунок

Ремонт дизельних форсунок

Дизельна форсунка - це одна з найголовніших деталей сучасного легкового або вантажного автомобіля. Вона відповідає за подачу палива до серця автомобіля - двигуна, і саме вона забезпечує точною дозування і якість розпилення палива перед самим ключовим моментом перетворення накопичень сотнями тисяч років енергії палива в динамічну енергію, яка дає життя дизельному двигуну. Зі зміною конструкції дизельного двигуна автомобіля дизельна форсунка теж еволюціонувала.

ФОРСУНКИ BOSCH МОЖНА ПОДІЛИТИ НА ДЕКІЛЬКА ТИПІВ:

 



ЩО ВАЖЛИВО ЗНАТИ ПРО РЕМОНТ ФОРСУНОК

Чи виправданий заводської (професійний, компетентний) ремонт форсунок або можна обійтися «відновленням».

Капітальний ремонт - ремонт проводиться за заводською технологією на обладнанні заводу-виготовлювача форсунок з використанням оригінальних запасних частин. Максимально змінюються всі необхідні деталі (включаючи також гайку розпилювача, тепловий екран, зовнішнє ущільнення корпусу) Результат - гарантований на 100%, на виході з ремонту форсунка має заводські параметри і гарантію як на нове заводський виріб.

За витратами - це не так дешево, як ремонт без заміни запасних частин. Але при використанні дизельного палива нормальної якості, своєчасної і правильної заміни паливного фільтра ресурс форсунки буде забезпечений на більш ніж 300 тисяч км пробігу, а для вантажного автомобіля це не менше 3 років інтенсивної експлуатації. При цьому забезпечується максимальна якість розпилення палива в камері згоряння і початкова збалансованість роботи форсунок на всіх циліндрах автомобіля.

Частковий ремонт - при частковому ремонті, після перевірки, як правило, проводиться розбирання і дефектації дизельної форсунки. Увага приділяється як однозначно пошкодженим деталям, так і оцінки стану і ступеня зносу деталей, які можна рекомендувати використовувати далі. В основному це стосується двох головних зношуються деталей: розпилювача форсунки і клапана мультиплікатора. Якщо оцінка їх стан дозволяє їх використовувати вони по ретельно відпрацьованою процедурою очищаються і використовуються при ремонті. Остаточно можливість їх використання підтверджується при вихідному тестуванні після ремонту.

Цей підхід має сенс в тих випадках, коли форсунки, ще не виробивши свій ресурс вийшли з ладу через «випадкових» факторів, які не мали тривалого системного впливу на форсунку. При правильному підході це дозволяє знизити вартість ремонту форсунки, при відповідно всіх характеристик вприскування дизельної форсунки нормам тест-плану. Недоліки такого підходу в тому, що та запчастина, яка не змінюється вже має деякий знос, а це може раніше почати впливати на погіршення характеристик форсунки під час експлуатації.

З іншого боку, якщо з комплекту нормально працюють форсунок комоней рейл, одна відмовила через ушкоджень клапана мультиплікатора, інші проходять тестування без зауважень (наприклад: великий витік в обратку однієї форсунки комоней рейл), то в такому випадку, то є сенс часткового ремонту без заміни розпилювача. В кожному окремому випадку, при частковому ремонті, рекомендації про заміну ключових деталей форсунки приймаються після діагностики, дефектації стану деталей і аналізу всіх факторів і скарг клієнта на роботу автомобіля.

ШВИДКО
ЯКІСНО
ПРОФЕСІЙНО
ГАРАНТОВАНО

РЕГУЛЮВАННЯ ДИЗЕЛЬНОЇ ФОРСУНКИ COMMON RAIL

Дану процедуру - теж можна віднести до ремонту, тільки без заміни основних запчастин. Під час експлуатації автомобіля форсунки піддаються великим навантаженням, що природно може вплинути на їх характеристики. За результатами тестування параметри форсунок можуть бути в допуски тест-плану, але конкретні значення бути вище або нижче норми (ближче до верхньої або нижньої межі). Якщо ще форсунки з одного комплекту мають тенденцію цих відхилень (розбаланс), то такі форсунки для нормальної їх роботи на автомобілі однозначно треба ремонтувати або регулювати для досягнення початкової збалансованості роботи форсунок.

Це справедливо і з дизельними форсунками, для яких на автомобілі необхідно прописувати коди. Для подальшої хорошої роботи на автомобілі після регулювання необхідно згенерувати нові коди IMA для кожної дизельної форсунки (які при установці на автомобіль необхідно прописати в блок керування двигуном).

Основна спеціалізація:

ДІАГНОСТИКА ДИЗЕЛЬНИХ ФОРСУНОК

Діагностику форсунки дизельного двигуна можна проводити безпосередньо на легковому або вантажному автомобілі без демонтажу. Ця діагностика більше дає інформацію про поведінку форсунки на автомобілі, і вплив її параметрів на параметри роботи автомобіля. У разі проблем з автомобілем дає додаткові діагностичні ознаки, необхідні щоб визначити необхідність подальшої діагностики або ремонту форсунок. Також, в комплексі з іншими діагностичними роботами, результати діагностики форсунок на автомобілі можуть зорієнтувати на пошук і усунення несправностей в інших системах автомобіля не пов'язаний з роботою форсунок. Існує кілька способів діагностики форсунки на автомобілі: комп'ютерна діагностика за допомогою діагностичного сканера дозволяє провести спеціальні тести і аналізувати параметри роботи форсунки (включаючи, наприклад паливну корекцію і баланс роботи дизельної форсунки по циліндрах). Обсяг і можливості комп'ютерної діагностики дизельної форсунки на конкретному автомобілі залежить від марки виробника автомобіля і застосовуваного діагностичного обладнання. Треба врахувати, що, покладаючись тільки на комп'ютерну діагностику можна отримати неточний результат.

Два приклади з практики: на іншому сервісі провели комп'ютерну діагностику легкового автомобіля, яка показала відхилення і «проблему» з однієї форсункою. Цю форсунку принесли для діагностики на стенді. Стендова перевірка показала, що незважаючи на незначні відхилення ця форсунка тест-план проходить. Після того як перевірили інші форсунки виявилося, що форсунка, яка при комп'ютерній діагностиці виглядала як несправна, виявилася єдино нормально пройшла тест-план. В іншій ситуації клієнт скаржився що автомобіль не працює нормально, за результатами комп'ютерної діагностики до форсунок не виникало ніяких претензій, тривалі діагностичні процедури інших систем, теж не виявили ніяких проблем. Відправили до моториста і при вимірі компресії, вирішили віддати все форсунки на діагностику в наш Дизель Сервіс. Результати діагностики на стенді одночасно всіх дизельних форсунок однозначно і очевидно показали однакову відхилення параметрів у всіх шести форсунок і на додачу у деяких порушення гідроплотності розпилювачів, форсунки тест-план не пройшли. При комп'ютерній діагностиці, через рівномірного зносу всіх форсунок проблему не вдавалося встановити (корекції палива мали мінімальні відхилення). Такі випадки не поодинокі. І хоча грамотна комп'ютерна діагностика в більшості випадків дає можливість виявити несправність, можна порекомендувати для гарантованого підтвердження діагнозу перевіряти дизельні форсунки на стенді Bosch. Одним з поширених і надійних способів перевірки дизельних форсунок на автомобілі є завмер зливу зворотного потоку палива ( «обратки»). Він має свої обмеження застосування, не для всіх марок автомобілів можливий, вимагає попередньої підготовки (підключення в гідравлічну систему автомобіля), не для всіх типів форсунок і автомобілів можливий. У ряді випадків це дуже простий і ефективний спосіб виявити проблему з дизельними форсунками і приймати рішення щодо подальшої їх діагностиці та ремонті або заміні на нові.

ДІАГНОСТИКА ДИЗЕЛЬНОЇ ФОРСУНКИ НА СТЕНДІ

Найточніший і достовірний спосіб перевірки дизельної форсунки Common Rail (Коммон рейл). В Україні багато дизельних майстерень пропонує перевірку дизельних форсунок на стенді. Багато хто використовує обладнання сумнівної точності і достовірності результатів тестування. Для сучасних автомобілів точність і достовірність діагностики дизельних форсунок набуває все більш важливе значення для пошуку несправностей і ремонту паливних систем. Критерій робоча форсунка - або не робоча в дуже багатьох випадках ставати недостатнім. Відсутність точної діагностики може не дати можливість якісно діагностувати або відремонтувати паливну систему легкового або вантажного автомобіля. Де добре діагностують дизельні форсунки бош? Наскільки правильно мені продіагностували дизельні форсунки? Багато, хто стикався з ремонтом паливної системи або ремонтом двигуна дизельного автомобіля задавали собі подібні питання. ремонтом дизельного в точній діагностиці форсунок замислюються над цим питанням. З повною упевненістю та відповідальністю можемо стверджувати, що єдино правильним і доказово достовірним тестуванням форсунок Бош є тестування їх на відповідному обладнанні в авторизованих Дизельних сервісах Бош. Без умовно, найточніший стенд не працюватиме сам і наявність кваліфікованого персоналу, як і дотримання всіх необхідних процедур при тестуванні форсунок надзвичайно важливо.

Чи дійсно можна добре провести діагностику "бошівських" дизельних форсунок НЕ на стенді BOSCH?

Хоча простий логічний відповідь очевидна з самого питання, все ж зупинимося докладніше на додаткових аргументованих фактах:

1. Тест-плани на форсунки - це тест-плани бош. Вони розроблені і адаптовані для тестування форсунок і насосів саме на стенді бош. На результат впливає багато чинників: вся гідравлічна система підключення компонента, вимірювальна система, програмне забезпечення, складна електрична форми сигналу, що подається на форсунки, і ще багато інших чинників. Так, як Бош розробляє і випускає дизельні форсунки на замовлення виробників автомобілів з конкретними параметрами, то і параметри перевірки форсунки (тест план перевірки) максимально достовірно дозволяє тестувати форсунки. Регулярно відбувається оновлення програмного забезпечення і бази даних стенду, причому в базі даних з'являються не тільки нові типи і номери форсунок, але і оновлюються тест плани тих форсунок, які вже були в базі даних стенду. Практично всі виробники альтернативних стендів для перевірки форсунок просто «беруть» параметри тест планів Бош і використовують їх як базу даних для тестування форсунок на своїх стендах. Адаптація цих тестпланов до стендів в основному зводитися до сильного зменшення часу фаз прогріву і стабілізацію роботи форсунок перед фазою вимірювань.

2. Точність перевірки. У нашому Бош Дизель сервісі використовуються високоточне, перевірене обладнання. Наприклад, стенд EPS-815, для тестування форсунок і насосів має 2 безмензурочние вимірювальні системи, кожна з яких має 7 точок калібрування. Все обладнання для ремонту, включаючи стенди Бош для перевірки дизельних компонентів проходять реальну обов'язкову перевірку параметрів і налаштувань .. Перевірка проходить за допомогою еталонного вимірювального обладнання, яке призначене для перевірки вимірювальних інструментів і параметрів стенду. Це обладнання в свою чергу також проходить метрологічну перевірку в Німеччині і спеціально призначене для повірки обладнання, що використовується для ремонту та перевірки дизельних компонентів в офіційних Бош Дизель центрах. Після успішного проходження перевірки складається протокол і виписується сертифікат, що підтверджує відповідність обладнання параметра. Альтернативні стенди для перевірки форсунок і насосів ТНВД, використовуваних в багатьох дизельних майстерень України, таких перевірок не проходять і правильність параметрів вимірювань, і достовірність результатів діагностики ні чим не гарантується.

ЦІНИ НА ДІАГНОСТИКУ ТА РЕМОНТ ФОРСУНОК

Ціна перевірки форсунки вже включає в себе всі витратні матеріали використовуються при перевірці форсунки, (очищувач для корпусу, і розпилювача дизельної форсунки, спеціальна рідина для Ультразвуковий очищення форсунок,, тестова рідина яка витрачається при промиванні форсунки на стенді, щоб видалити з форсунки залишок дизельного палива і можливі забруднення) При дуже сильному забрудненні закоксовавшіеся форсунок, в деяких випадках, потрібно додатково процедура попереднього очищення форсунок. Така процедура виконується з допомогти спеціальної мийної машини і (або) промислового парогенератора. В не дуже частих випадках необхідності попередньої спеціальної очистки форсунок вартість робіт - ціна чистки дизельної форсунки становить 100 гривень за штуку. При демонтажі форсунок у нас на вантажному СТО ця вартість вже включена в Ціну робіт при демонтажі форсунок з автомобіля. Дуже часто питань правильності і чистоти робіт по монтажу і демонтажу форсунок з автомобіля (в тому числі і на деяких СТО) не приділяється належної уваги. І в результаті недотримання вимог до чистоти при виконанні або зберігання демонтованих форсунок можливе попадання забруднення всередину знятої форсунки, що може привести до набагато більш швидкого виходу її з ладу, з усіма негативними наслідками для експлуатації автомобіля. На нашому вантажних СТО приділяється належна увага питанням правильності і дотримання чистоти при проведенні робіт з монтажу-демонтажу форсунок і інших компонентів паливної системи автомобілів. Це забезпечує більшу ймовірність більш тривалої, справної роботи відремонтованих компонентів на автомобілі і відсутність «несподіваних» поломок при роботі форсунок в дизельному двигуні автомобіля.

У цей ціну входять роботи з очищення та підготовки місць установки і колодязів для установки форсунок в голівці блоку циліндрів. Для легкового автомобіля в більшості стандартних випадків при демонтажі форсунок інших робіт не потрібно. Для вантажного автомобіля до базової вартості робіт по демонтажу-монтажу форсунок 350 гривень звичайно потрібні додаткові роботи обсяг і вартість яких залежить від конкретної марки вантажного автомобіля. Наприклад, перед демонтажем потрібна попередня очистка (мийка) частини двигуна і елементів паливної системи. Також перед монтажем елементів паливної системи необхідно очистити каналів подачі палива, причому тільки продування каналів стисненим повітрям є недостатньою і навіть «шкідлива». (Часто видути повітрям забруднення не виходить, зате вологу, як конденсат з повітря ми всередину паливної системи «заганяємо»). Робляться нами всі роботи для того, щоб при подальшій збірці паливної системи і монтажі дизельних паливних форсунок на вантажний автомобіль не вийшло, що вони ставляться на «бруд». Наскільки у нас низькі ціни на роботи? Політика формування цін на роботи у нас побудована за принципом, який, як нам здається більш точно відповідає принцу «чесна ціна без додаткових прихованих платежів».





Telegram Viber Facebook
(050)388-48-80 (067)539-89-89 Карта
© ТахоСервіс 2020
Tahoservice YouTube channel Tahoservice Facebook channel