відремонтовані форсунки комон рейл

Діагностика та ремонт вантажних дизельних форсунок

Ремонт вантажних дизельних форсунок

Ми ремонтуємо дизельні форсунки вантажних автомобілів, спецтехніки та сільгосптехнііки з паливними системами  Common Rail Bosch.

Механічні дизельні форсунки

Механічні дизельні форсунки або як їх ще називають, "прості" форсунки, встановлювалися на вантажних автомобілях з класичними паливними системами до 1999 року, а також із системами з індивідуальними насосними секціями на деяких марках вантажівок після 2000 року.

 Дизельні форсунки Common Rail (Коммон Рейл) 

Дизельні форсунки Common Rail (Коммон Рейл) з'явилися після 2000 року. Спочатку на вантажних автомобілях марки Renault (Renault Premium 420) з двигунами DCI. З 2002 року почалося використання форсунок Common Rail в вантажних автомобілях марки MAN з двигуном D28.  А пізніше,  з 2004 року, з виходом найпопулярнішого і легендарного автомобіля MAN з двигуном D20, вперше були встановлені на автомобілях MAN TGA.  Паралельно розвитку технологіям виробництва вантажних автомобілів і зростаючих вимог до характеристик, включаючи норми екології, розвивалися і дизельні паливні системи

Дизельні форсунки типу  CRIN1 з робочим тиском до 1400 бар, застосовувались в основному на грузових автомобілях Евро3. А з 2004 року і по сьогоднішній день це форсунки Сommon Rail CRIN2 з робочим тиском 1600 бар. Останнє покоління CRIN3 з робочим тиском до 1800 бар, в основному з конвеєра встановлюється на автомобілі Євро 6.

Також зараз форсунки Сommon Rail CRIN використовуються на сільськогосподарській та спецтехніці.

До інжекторів пред'являються підвищені вимоги, повязані з роботою в жорстких режимах експлуатації. Наприклад, максимальна кількість палива впорскується форсункою ванжівки до 8 разів більше ніж легковою, і це при тиску 1800 Бар. Вони повинні забезпечити роботу дизельного двигуна авто, як на мінімальних подачах упорскуванням дизельного палива, так і на максимальній подачі (що в 200 разів більше). Точність дозування і якість розпилення палива, надійність роботи у форсунок має бути максимально стабільною упродовж всього часу експлуатації.

 

Офіційно ніде максимальний ресурс інжектора не вказується. Але із різних джерел відомо, що розпилювач форсунки вантажного автомобіля може служити в середньому три роки експлуатації, або 250-300 тис. км. пробігу.

 

Для вантажівки характерною особливістю роботи паливної системи є забезпечення роботи в умовах великих навантажень, з великою подачею палива в циліндр. Річний пробіг для вантажних автомобілів, що виконують міжнародні перевезення може становити більше 100 тис.км. Вся паливна система, і форсунки зокрема, піддаються набагато більшим навантаженням, ніж їх легкові "побратими". Дотримуватися правильних умов експлуатації автомобіля, забезпечувати необхідну якість палива і достатній ступінь фільтрації "хорошого" палива життєво необхідно при експлуатації комерційної техніки. Від надійної справної і довговічною роботи форсунок в автомобілі безпосередньо залежать справність двигуна, витрата палива, і в цілому рентабельність перевезень.

ТЕСТИРОВАНИЕ вставки изображений  
   

Тест картинки

 

Порушення умов експлуатації автомобіля: використання паливних фільтрів з недостатніми фільтруючими характеристиками, або які не відповідають стандарту, не належним чином відфільтроване паливо, неправильна заміна фільтрів, все це призводить до передчасного виходу з ладу форсунок і додаткових, непередбачуваних витрат на ремонт.

 




Telegram Viber Facebook
(050)388-48-80 (067)538-89-89 Карта
ТахоСервіс®
Про нас | Гарантії