Tahoservice Telegram Tahoservice Viber chat
0

	Діагностика та Ремонт дизельних форсунок вантажного автомобіля

Діагностика та Ремонт дизельних форсунок вантажного автомобіля

Ремонт вантажних дизельних форсунок

Розглянемо типи форсунок застосовуваних на вантажних автомобілях, спецтехніки та сільгосптехніки з паливними системами Bosch.

Механічні дизельні форсунки - (звичайні форсунки) застосовуються у вантажних автомобілях з класичними паливними системами до 1999 року і системами з індивідуальними насосними секціями встановлюються на деякі марки вантажних автомобілів і після 2000 року.

 Дизельні форсунки Common Rail (Комон Рейл) з'явилися після 2000 року. спочатку на вантажних автомобілях марки Renault (Renault Premium 420) c двигунами dCI. З 2002 року почалося використання системи і форсунок Common Rail в вантажних автомобілях марки MAN c двигунами D28. Пізніше (в 2004р.), З виходом найпопулярнішого і легендарного автомобіля MAN TGA c двигуном D20 - в 2004 році і на вперше з'явилися на автомобілях MAN TGA. з'явилися і стали активно розвиватися паливні системи з .. Паралельно розвитку технологій виробництва вантажних автомобілів і зростаючих вимог до характеристик, включаючи нрми екології.

  CRIN1 з робочим тиском до 1400 бар в основному на грузовихавтомобілях Евро3, а з 2004 і по сьогоднішній день це форсунки Сommon Rail CRIN2 з робочим тиском 1600 бар і останнє покоління CRIN3 з робочим тиском до 1800 бар, в основному для автомобілів Євро 6.

Також механічні форсунки застосовуються в паливних системах з ПЛД секціями на автомобілях

Також зараз форсунки Сommon Rail CRIN використовуються на сільськогосподарської і спецтехніки характерними особливостями є те, що до них пред'являються підвищені вимоги для роботи в більш жорстких режимах експлуатації наприклад максимальну кількість палива впорскується до 8 разів більше ніж легкових форсунок, і це при тиску 1800 бар. Вони повинні забезпечити дизельний двигун вантажного автомобіля, як і самий малим уприскуванням палива, так і більш, ніж в 200 разів більший впорскування дизельного палива на максимальній подачі. Точність дозування, якість розпилення палива, надійність роботи в вантажних форсунках має бути максимально незмінним на весь ресурс роботи форсунок. Офіційно ніде цей ресурс не вказується, але з різних джерел відомо, що ресурс роботи вантажного розпилювача форсунки становить 250-300 тис. Км. (В середньому три роки експлуатації, коли автомобіль знаходиться на гарантії заводу виробника).

Для вантажного автомобіля характерною особливістю роботи паливної системи є забезпечення роботи вантажного автомобіля в умовах великих навантажень, з великою подачею палива в циліндр. Річний пробіг для вантажних автомобілів, що виконують міжнародні перевезення може становити більше 100 тис.км. Вся паливна система і форсунки зокрема піддаються набагато більшим навантаженням, ніж їх легкові "побратими". Дотримуватися правильні умови експлуатації автомобіля, забезпечувати необхідну якість палива і достатній ступінь фільтрації "хорошого" палива життєво необхідно при експлуатації комерційної техніки. У двигуні вантажного автомобіля дизельні форсунки піддаються дуже великих навантажень. Роль, яку виконують дизельні форсунки в двигуні вантажного автомобіля - точність дозування палива на різних режимах роботи двигуна, від я малих обсягів вприскування до великих подач на максимальному навантаженні. Від надійної справної і довговічною роботи форсунок в автомобілі залежить і справність двигуна, і витрата палива і в цілому рентабельність перевезень.

ТЕСТИРОВАНИЕ вставки изображений  
   

Тест картинки

 

Порушення умов експлуатації автомобіля: використання фільтрів з недостатніми характеристиками, які не відповідають стандарту погано відфільтрованого палива, призводить до передчасного виходу з ладу форсунок і пов'язаних з цим доп витратами на ремонт.





Telegram Viber Facebook
(050)388-48-80 (067)539-89-89 Карта
© ТахоСервіс 2020
Tahoservice YouTube channel Tahoservice Facebook channel