bosch дизель сервіс

Автокондиціонери

Автокондиціонер - це частина автомобільної системи кондиціонування повітря сучасного легкового або вантажного автомобіля, що забезпечує охолодження повітря в салоні авто. Крім цього, він виконує функцію очищення повітря від вологи і пилу. Це не просто елемент комфорту, а в першу чергу обладнання, яке сприяє безпеці учасників дорожнього руху. Доведено, що водіння автомобіля в сильну спеку призводить до швидкої стомлюваності, втрати уваги, нервового перезбудження водія. Тому, важливо щоб система кондиціонування автомобіля була справна і вчасно обслужена. Для цього виконується періодична діагностика і заправка автомобільного кондиціонера.

Види автокондиціонерів, які у нас обслуговуються 

  • автомобільні кондиціонери вантажних автомобілів
  • автономні стоянкові автокондиціонери вантажних автомобілів
  • Автокондиціонери для легкових автомобілів (обмежена, тільки заправка)

Вартість діагностики та ремонту автокондиціонерів вантажівок

Заправка автокондиционера легкового автомобіля

Заправка автокондиционера легкового автомобіля

від 1560 грн. Записатись
Заправка автокондиционера вантажного автомобиля

Заправка автокондиционера вантажного автомобиля

від 2060 грн.* Записатись
Діагностика автокондиционера вантажного автомобиля

Діагностика автокондиционера вантажного автомобиля

від 980 грн. Записатись
Ремонт автокондиціонера вантажного автомобіля

Ремонт автокондиціонера вантажного автомобіля

від 3200 грн. Записатись

{$CurrentNode.code.value}

Що ми пропонуємо по обслуговуванню автокондиціонерів вантажних автомобілів

  • Заправка автомобільного кондиціонера
  • Діагностика кондиціонера
  • Пошук і усунення витоків фреону в системі
  • Ремонт кондиціонера вантажного авто
  • Чистка (миття) конденсора (радіатора) автокондиціонера
  • Антибактеріальна обробка системи кондиціонування автомобіля
  • Заміна фільтра осушувача
  • Відновлення герметичності системи кондиціонування із заміною окремих запчастин

Обслуговування автокондиціонерів легкових автомобілів

  • Заправка автомобільного кондиціонера
  • Мийка конденсора (радіатора) автокондиціонера
  • Антибактеріальна обробка системи кондиціонування автомобіля

Обслуговування кондиціонерів вантажних автомобілів

  • Установка стоянкових надахових автокондиціонерів
  • Заправка автокондиціонера вантажного автомобіля
  • Ремонт (обмежені можливості, тільки окремих виробників. Уточняйте у менеджера)

Стоянкові кондиціонери для вантажівок бувають різних моделей, мають відмінності та особливості в принципі роботи, різновиду носія холодоагенту. Наприклад, працюють тільки при вимкненому двигуні авто (стоянка автокондиціонер), тільки при працюючому двигуні авто (ефективний при роботі в дорозі), при вимкненому і працюючому двигуні (універсальний).

Наші переваги, які будуть вашою гарантією ефективної роботи і довготривалої експлуатації кондиціонера авто:

  • Технічна оснащеність сучасним обладнанням італійської фірми Brain-Bee і американської MasterCool - гарантія дотримання технології та правильності процедури заправки кондиціонера.
  • Використання тільки якісного холодоагенту - гарантія захисту системи від передчасного виходу її елементів з ладу.
  • Співвідношення ціни та якості - гарантія отримати послугу гарантованої якості за оптимальною ціною.

Стоянкові автокондиціонери.

В даний час більшість автомобілів, у тому числі й вантажних (близько 95 %) випускається з кондиціонерами. Але, от невдача, компресор цих кондиціонерів, як правило, приводиться в дію від двигуна автомобіля. І якщо для вантажівок, що працюють на маршрутах невеликої довжини, це цілком нормально, то для машин, що відправляються влітку в рейси на великі відстані, хочеться чогось більшого. Адже існує величезна різниця між кондиціонером, який працює від заведеного двигуна, і автономним стоянковим кондиціонером, який може працювати вночі при вимкненому двигуні і створювати для водія комфортні умови відпочинку. Адже невиспаний водій, як відомо, потенційно небезпечний.

Власне кажучи, саме з цієї причини в літню пору в цілому ряді південноєвропейських країн існують обмеження щодо в'їзду автомобілів, не обладнаних стоянковими кондиціонерами. І якщо на вантажівці подібний кондиціонер відсутній, то в цьому випадку водій повинен ночувати не в кабіні, а в готелі, і пред'явити підтверджуючий це документ (чек). Бо в іншому випадку йому не буде зараховано час відпочинку. Адже коли вночі температура сягає тридцяти градусів, нормально відпочити практично неможливо. Тим більше що з відкритими вікнами в кабіні ніхто не спить, оскільки навіть через прочинене вікно зловмисники можуть відкрити двері і проникнути в машину. У той же час відпочинок в готелі - це додаткові проблеми і додаткові витрати, причому досить істотні.

Вдень же температура в кабіні машини, що стоїть на сонці, може досягати 70-80 ° С і водії без кондиціонера при цьому нерідко просто чадіють. До речі, вже був зафіксований не один випадок загибелі від перегріву водіїв, в тому числі українських.

Відповідно, досить оперативно було розроблено два типи стоянкових кондиціонерів, які можуть працювати при вимкненому двигуні: фреоновий і водяний.

Про те, чим відрізняються стоянкові кондиціонери і як визначитися з вибором, ми попросили розповісти Дениса Гордійчука, директора київського підприємства «Тахосервіс», розташованого в Києві на вул. Малинської, 1, яке одним з перших взялося за установку стоянкових кондиціонерів.

Принцип роботи фреонового кондиціонера добре відомий. Він має контур, по якому циркулює фреон. Компресор стискає даний теплоносій (хладоагент) і проганяє його через зовнішній радіатор, де він охолоджується, а потім подається у випарник, в якому відбувається теплообмін з продувається повітрям і охолодження останнього. В цілому, подібна конструкція досить надійна і дозволяє забезпечити водієві комфортний відпочинок, проте вона відрізняється досить високим енергоспоживанням. Залежно від потужності і режиму роботи, подібний кондиціонер споживає від 7 до 12 ампер. Так що за 10 годин його роботи можна повністю розрядити акумулятор.

 

 

Конструкція водяного кондиціонера, який присутній на ринку вже близько трьох років, набагато простіше. Він складається з теплообмінника, що нагадує за формою повітряний фільтр, наповненого добре змочуваним синтетичним матеріалом з розвиненою поверхнею випаровування (схожим на обрізання капронових шнурків). В цей теплообмінник, який представляє собою звичайний випарник, за допомогою невеликої електричної помпи з витратного бака кожні кілька хвилин невеликими порціями подається вода, яка рівномірно розтікається по його вмісту. При цьому тепле повітря, що продувається через випарник, охолоджується за рахунок випаровування води і подається в кабіну. А надлишки води стікають в бак. Такий невигадливий спосіб дозволяє знизити температуру повітря в кабіні всього на 10 градусів, але цього, як правило, цілком достатньо для нормального відпочинку. Не можна не відзначити, що водяний кондиціонер має 8 режимів охолодження, але часто виявляється досить мінімального режиму. При цьому ефективність роботи такого кондиціонера безпосередньо пов'язана з вологістю повітря: чим він суші - тим вище ефективність охолодження.

Важливим є і те, що водяний кондиціонер, який може бути як на 12 В, так і на 24, споживає всього 35 Вт, або не більше 4 А, оскільки тут споживачами енергії є тільки вентилятор і помпа, яка включається лише періодично. При цьому даний кондиціонер може працювати як на стоянці, так і під час руху автомобіля.

І хоча гальмо кондиціонер може встановлюватися практично на будь-які машини (в тому числі вантажні та мікроавтобуси), але це, природно, перш за все, має сенс для тих автомобілів, в яких водієві доводиться ночувати.

За великим рахунком, обидва типи кондиціонерів можна вважати більш-менш рівноцінними, у всякому разі за їх ефективності. Та й коштують вони практично однаково - близько 1300 євро з урахуванням установки.

До речі, установка подібного кондиціонера в отвір люка займає всього 2-2,5 години, а якщо доводиться вирізати для нього окремий отвір, на це знадобиться приблизно вдвічі більше часу.

При цьому водяний кондиціонер не тільки простіше в обслуговуванні та ремонті, а й споживає набагато менше енергії, і в цьому плані є більш привабливим. Звичайно, для його роботи необхідна вода. Але для цього передбачений 35-літровий бак, який зазвичай встановлюється на задній стінці кабіни. При цьому туди заливається звичайнісінька вода з-під крана, витрата якої становить в межах від 2 до 5 літрів на годину, в залежності від температури забортного повітря. А щоб у воді не заводилися водорості і бактерії, в бак раз в сезон додається порція спеціального порошку, який додається до даного кондиціонеру. І, звичайно ж, в систему подачі води вбудований сітчастий фільтр, що запобігає засмічення системи.

Що ж стосується профілактики водяного кондиціонера, то вона полягає в промиванні бака, яку необхідно проводити раз в сезон, в щорічному додаванні бактерицидного складу, і в осінньому зливі води з подальшим природним сушінням системи. До речі, даний кондиціонер можна використовувати в будь-який час року для подачі в кабіну свіжого повітря.

Не можна не відзначити, що хоча водяні кондиціонери з'явилися у нас зовсім недавно, в цьому році ми вже встановили їх більше двох десятків, чого, чесно кажучи, не очікували. Для порівняння можна навести приклад Польщі, де в минулому році їх встановили понад шістсот.

Чесно кажучи, спочатку особливого бажання встановлювати подібні кондиціонери ми не відчували, так як дуже сумнівалися в ефективності їх роботи, а наше підприємство дуже цінує свою репутацію. Тому ми почали встановлювати водяні кондиціонери тільки після того, як переконалися, що вони не тільки ні в чому не поступаються звичайним компресорним кондиціонерів, але і по ряду параметрів перевершують.

Звичайно, поки водяні стоянкові кондиціонери тільки пробивають собі дорогу. Проте, без сумніву, вже дуже скоро вони увійдуть в число додаткового обладнання на всіх марках європейських вантажівок. І в машинах, що працюють на далеких маршрутах, будуть встановлювати не тільки два обігрівача, а й два кондиціонери. (До речі, подібними водяними стоянковими кондиціонерами вже обладнуються вантажівки Scania.)

Наявність подібного кондиціонера може стати тим плюсом, котори дасть більше шансів залучити хорошого водія для роботи на маршрутах в Італію та Іспанію і будь-які інші жаркі країни.

Установка і сервіс автокондиціонерів «Тахосервіс»
т .: (044) 587-89-89



Telegram Viber Facebook
(050)388-48-80 (067)538-89-89 Карта
ТахоСервіс®
Про нас | Гарантії