Автокондиціонер - це частина автомобільної системи кондиціонування повітря сучасного легкового або вантажного автомобіля, що забезпечує охолодження повітря в салоні авто. Крім цього, він виконує функцію очищення повітря від вологи і пилу. Це не просто елемент комфорту, а в першу чергу обладнання, яке сприяє безпеці учасників дорожнього руху. Доведено, що водіння автомобіля в сильну спеку призводить до швидкої стомлюваності, втрати уваги, нервового перезбудження водія. Тому, важливо щоб система кондиціонування автомобіля була справна і вчасно обслужена. Для цього виконується періодична діагностика і заправка автомобільного кондиціонера.
Види автокондиціонерів, які у нас обслуговуються
- автомобільні кондиціонери вантажних автомобілів
- автономні стоянкові автокондиціонери вантажних автомобілів
- Автокондиціонери для легкових автомобілів (обмежена, тільки заправка)
Вартість діагностики та ремонту автокондиціонерів вантажівок




Що ми пропонуємо по обслуговуванню автокондиціонерів вантажних автомобілів
- Заправка автомобільного кондиціонера
- Діагностика кондиціонера
- Пошук і усунення витоків фреону в системі
- Ремонт кондиціонера вантажного авто
- Чистка (миття) конденсора (радіатора) автокондиціонера
- Антибактеріальна обробка системи кондиціонування автомобіля
- Заміна фільтра осушувача
- Відновлення герметичності системи кондиціонування із заміною окремих запчастин
Обслуговування автокондиціонерів легкових автомобілів
- Заправка автомобільного кондиціонера
- Мийка конденсора (радіатора) автокондиціонера
- Антибактеріальна обробка системи кондиціонування автомобіля
Обслуговування кондиціонерів вантажних автомобілів
- Установка стоянкових надахових автокондиціонерів
- Заправка автокондиціонера вантажного автомобіля
- Ремонт (обмежені можливості, тільки окремих виробників. Уточняйте у менеджера)
Стоянкові кондиціонери для вантажівок бувають різних моделей, мають відмінності та особливості в принципі роботи, різновиду носія холодоагенту. Наприклад, працюють тільки при вимкненому двигуні авто (стоянка автокондиціонер), тільки при працюючому двигуні авто (ефективний при роботі в дорозі), при вимкненому і працюючому двигуні (універсальний).
Наші переваги, які будуть вашою гарантією ефективної роботи і довготривалої експлуатації кондиціонера авто:
- Технічна оснащеність сучасним обладнанням італійської фірми Brain-Bee і американської MasterCool - гарантія дотримання технології та правильності процедури заправки кондиціонера.
- Використання тільки якісного холодоагенту - гарантія захисту системи від передчасного виходу її елементів з ладу.
- Співвідношення ціни та якості - гарантія отримати послугу гарантованої якості за оптимальною ціною.
Стоянкові автокондиціонери.
В даний час більшість автомобілів, у тому числі й вантажних (близько 95 %) випускається з кондиціонерами. Але, от невдача, компресор цих кондиціонерів, як правило, приводиться в дію від двигуна автомобіля. І якщо для вантажівок, що працюють на маршрутах невеликої довжини, це цілком нормально, то для машин, що відправляються влітку в рейси на великі відстані, хочеться чогось більшого. Адже існує величезна різниця між кондиціонером, який працює від заведеного двигуна, і автономним стоянковим кондиціонером, який може працювати вночі при вимкненому двигуні і створювати для водія комфортні умови відпочинку. Адже невиспаний водій, як відомо, потенційно небезпечний.
Власне кажучи, саме з цієї причини в літню пору в цілому ряді південноєвропейських країн існують обмеження щодо в'їзду автомобілів, не обладнаних стоянковими кондиціонерами. І якщо на вантажівці подібний кондиціонер відсутній, то в цьому випадку водій повинен ночувати не в кабіні, а в готелі, і пред'явити підтверджуючий це документ (чек). Бо в іншому випадку йому не буде зараховано час відпочинку. Адже коли вночі температура сягає тридцяти градусів, нормально відпочити практично неможливо. Тим більше що з відкритими вікнами в кабіні ніхто не спить, оскільки навіть через прочинене вікно зловмисники можуть відкрити двері і проникнути в машину. У той же час відпочинок в готелі - це додаткові проблеми і додаткові витрати, причому досить істотні.
Вдень же температура в кабіні машини, що стоїть на сонці, може досягати 70-80 ° С і водії без кондиціонера при цьому нерідко просто чадіють. До речі, вже був зафіксований не один випадок загибелі від перегріву водіїв, в тому числі українських.
Відповідно, досить оперативно було розроблено два типи стоянкових кондиціонерів, які можуть працювати при вимкненому двигуні: фреоновий і водяний.
Про те, чим відрізняються стоянкові кондиціонери і як визначитися з вибором, ми попросили розповісти Дениса Гордійчука, директора київського підприємства «Тахосервіс», розташованого в Києві на вул. Малинської, 1, яке одним з перших взялося за установку стоянкових кондиціонерів.
Принцип роботи фреонового кондиціонера добре відомий. Він має контур, по якому циркулює фреон. Компресор стискає даний теплоносій (хладоагент) і проганяє його через зовнішній радіатор, де він охолоджується, а потім подається у випарник, в якому відбувається теплообмін з продувається повітрям і охолодження останнього. В цілому, подібна конструкція досить надійна і дозволяє забезпечити водієві комфортний відпочинок, проте вона відрізняється досить високим енергоспоживанням. Залежно від потужності і режиму роботи, подібний кондиціонер споживає від 7 до 12 ампер. Так що за 10 годин його роботи можна повністю розрядити акумулятор.
Конструкція водяного кондиціонера, який присутній на ринку вже близько трьох років, набагато простіше. Він складається з теплообмінника, що нагадує за формою повітряний фільтр, наповненого добре змочуваним синтетичним матеріалом з розвиненою поверхнею випаровування (схожим на обрізання капронових шнурків). В цей теплообмінник, який представляє собою звичайний випарник, за допомогою невеликої електричної помпи з витратного бака кожні кілька хвилин невеликими порціями подається вода, яка рівномірно розтікається по його вмісту. При цьому тепле повітря, що продувається через випарник, охолоджується за рахунок випаровування води і подається в кабіну. А надлишки води стікають в бак. Такий невигадливий спосіб дозволяє знизити температуру повітря в кабіні всього на 10 градусів, але цього, як правило, цілком достатньо для нормального відпочинку. Не можна не відзначити, що водяний кондиціонер має 8 режимів охолодження, але часто виявляється досить мінімального режиму. При цьому ефективність роботи такого кондиціонера безпосередньо пов'язана з вологістю повітря: чим він суші - тим вище ефективність охолодження.
Важливим є і те, що водяний кондиціонер, який може бути як на 12 В, так і на 24, споживає всього 35 Вт, або не більше 4 А, оскільки тут споживачами енергії є тільки вентилятор і помпа, яка включається лише періодично. При цьому даний кондиціонер може працювати як на стоянці, так і під час руху автомобіля.
І хоча гальмо кондиціонер може встановлюватися практично на будь-які машини (в тому числі вантажні та мікроавтобуси), але це, природно, перш за все, має сенс для тих автомобілів, в яких водієві доводиться ночувати.
За великим рахунком, обидва типи кондиціонерів можна вважати більш-менш рівноцінними, у всякому разі за їх ефективності. Та й коштують вони практично однаково - близько 1300 євро з урахуванням установки.
До речі, установка подібного кондиціонера в отвір люка займає всього 2-2,5 години, а якщо доводиться вирізати для нього окремий отвір, на це знадобиться приблизно вдвічі більше часу.
При цьому водяний кондиціонер не тільки простіше в обслуговуванні та ремонті, а й споживає набагато менше енергії, і в цьому плані є більш привабливим. Звичайно, для його роботи необхідна вода. Але для цього передбачений 35-літровий бак, який зазвичай встановлюється на задній стінці кабіни. При цьому туди заливається звичайнісінька вода з-під крана, витрата якої становить в межах від 2 до 5 літрів на годину, в залежності від температури забортного повітря. А щоб у воді не заводилися водорості і бактерії, в бак раз в сезон додається порція спеціального порошку, який додається до даного кондиціонеру. І, звичайно ж, в систему подачі води вбудований сітчастий фільтр, що запобігає засмічення системи.
Що ж стосується профілактики водяного кондиціонера, то вона полягає в промиванні бака, яку необхідно проводити раз в сезон, в щорічному додаванні бактерицидного складу, і в осінньому зливі води з подальшим природним сушінням системи. До речі, даний кондиціонер можна використовувати в будь-який час року для подачі в кабіну свіжого повітря.
Не можна не відзначити, що хоча водяні кондиціонери з'явилися у нас зовсім недавно, в цьому році ми вже встановили їх більше двох десятків, чого, чесно кажучи, не очікували. Для порівняння можна навести приклад Польщі, де в минулому році їх встановили понад шістсот.
Чесно кажучи, спочатку особливого бажання встановлювати подібні кондиціонери ми не відчували, так як дуже сумнівалися в ефективності їх роботи, а наше підприємство дуже цінує свою репутацію. Тому ми почали встановлювати водяні кондиціонери тільки після того, як переконалися, що вони не тільки ні в чому не поступаються звичайним компресорним кондиціонерів, але і по ряду параметрів перевершують.
Звичайно, поки водяні стоянкові кондиціонери тільки пробивають собі дорогу. Проте, без сумніву, вже дуже скоро вони увійдуть в число додаткового обладнання на всіх марках європейських вантажівок. І в машинах, що працюють на далеких маршрутах, будуть встановлювати не тільки два обігрівача, а й два кондиціонери. (До речі, подібними водяними стоянковими кондиціонерами вже обладнуються вантажівки Scania.)
Наявність подібного кондиціонера може стати тим плюсом, котори дасть більше шансів залучити хорошого водія для роботи на маршрутах в Італію та Іспанію і будь-які інші жаркі країни.
Установка і сервіс автокондиціонерів «Тахосервіс»
т .: (044) 587-89-89