Гарантійні умови
1. На всі автомобільні запасні частини (далі вироби), що поставляються в Україну компанією «Роберт Бош Лтд» поширюється гарантія строком 12 місяців від дати придбання споживачем.
Дата придбання повинна бути зафіксована в документі, що підтверджує купівлю, встановлення продуктів BOSCH (наприклад, накладної або касового товарного чека), без обмеження пробігу, якщо інше не зазначено в сервісній документації на автомобіль (наприклад, інтервал заміни запасної частини, який виражений в пробігу або інтервалі часу).
2. Безкоштовне гарантійне обслуговування здійснюється виключно в разі надання споживачем документа, що засвідчує факт придбання продуктів BOSCH (наприклад, накладної або касового, товарного чека) і гарантійного талона встановленого зразка. У гарантійному талоні має стояти підпис клієнта. При цьому період часу від дати придбання виробу до дати звернення споживача з рекламацією не повинен перевищувати встановлений термін безкоштовного післяпродажного обслуговування.
3. При зверненні споживача до сервісного центру для проведення гарантійного обслуговування з документом, що засвідчує факт придбання продуктів BOSCH, але без гарантійного талона, сервісний центр має право виписати гарантійний талон встановленого зразка, внісши в нього дані з документа про придбання виробу. Право на гарантійне обслуговування виробу споживач отримує тільки після підписання гарантійного талона. Своїм підписом клієнт підтверджує згоду з умовами проведення гарантійного обслуговування запасних частин BOSCH, викладеними в цьому талоні.
4. Споживач втрачає право на безкоштовне гарантійне обслуговування виробу в наступних випадках:
- При відсутності документа про придбання вироби з відміткою про дату і місце покупки і / або підписаного споживачем гарантійного талона встановленого зразка;
- При порушенні умов експлуатації виробу;
- У разі фальсифікації виробу;
- При виявленні механічних пошкоджень виробу;
- При відмові виробу внаслідок неправильної установки;
- При виявленні слідів несанкціонованого ремонту виробу.
- У разі відмови споживача надати автомобіль для з'ясування причин відмови виробу (крім винятків зазначених у гарантійному талоні).
5. Ознаки порушення умов експлуатації визначаються відповідно до інформації, викладеної в інструкції з експлуатації виробу.
6. Безкоштовне післяпродажне обслуговування (обслуговування по гарантії) передбачає:
- Безкоштовне усунення недоліків, які виникли в ході експлуатації виробу протягом гарантійного терміну (тільки в разі, якщо виробник виробу передбачає можливість його ремонту);
- Безкоштовну заміну виробу в разі виявлення у нього протягом терміну безкоштовного післяпродажного обслуговування істотних недоліків або неможливості ремонту;
- Повернення споживачеві вартості виробу в разі виявлення у виробу істотних недоліків протягом терміну безкоштовного післяпродажного обслуговування.
7. Повернення споживачеві вартості виробу, у разі виявлення у виробі істотних недоліків протягом терміну безкоштовного післяпродажного обслуговування, здійснює підприємство, яке здійснило продаж даного виробу, при наявності у споживача акту перевірки виробу уповноваженим сервісним центром BOSCH, в якому говориться, що відмова виробу пов'язана з дефектом матеріалу або виробничим браком. Цей висновок має бути завірено мокрою печаткою уповноваженого сервісного центру BOSCH, а також містити номер та дату розрахункового документа відповідно до якого придбано запчастину.
8. Авторизований сервісний центр проводить перевірку виробів, тільки в тому випадку, якщо виріб змонтовано на автомобіль, на якому було зафіксовано відмову виробу, а сам автомобіль надано для проведення діагностичних робіт, необхідних для з'ясування причин відмови виробу (крім винятків, наведених у гарантійному талоні). Згоду з даними умовами покупець підтверджує своїм підписом в гарантійному талоні.
Без надання автомобіля може бути проведена перевірка наступних виробів:
- Дизельні розпилювачі (за умови надання їх для перевірки разом з форсункою);
- Дизельні форсунки;
- Дизельні паливні насоси високого тиску (ПНВТ) та їх елементи (за умови надання ПНВТ);
- Зарядні пристрої для стартерних акумуляторних батарей.
9. При зверненні споживача з рекламацією протягом гарантійного терміну виробу, ним заповнюється «Заява клієнта».
10. Вироби, які були замінені при проведенні гарантійного обслуговування, клієнту не повертаються і зберігаються в авторизованому сервісному центрі не менше 6 місяців після їх заміни. Компанія «Роберт Бош Лтд» може зажадати надання замінених виробів. Вироби, які протягом 6 місяців після їх заміни були затребувані ТОВ «Роберт Бош Лтд», підлягають утилізації.
Гарантія на надані послуги забезпесчується в порядку та строки, передбачені Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених Наказом Мінінфраструктури України від 28.11.2014 № 615.
Гарантія на виконані роботи не поширюється у таких випадках:
- при проведенні ремонту з використанням запасних частин, наданих Замовником;
- у разі проведення ремонту (регулювання) на вимогу Замовника без заміни запасних частин;
- у разі відмови Замовника від заміни несправних деталей, або від виконання рекомендованих робіт, які передбачені технологією ремонту.
Бош Дизель Сервіс «ТАХОСЕРВІС» наполегливо рекомендує:
- Перед монтажем паливного насоса високого тиску (ТНВД) обов'язково промити паливний бак і замінити паливний фільтр.
- При заміні датчика витрати повітря провести чистку впускного колектора і замінити повітряний фільтр.
- При наявності металевої стружки в елементах паливної системи обов'язково замінити паливний і масляний фільтри, напірні штуцера, трубки високого тиску, паливну рейку.
- При заміні (ремонті) ПНВТ (які змащуються моторним маслом) рекомендується заміна масла.
- Проводьте установку виробів тільки на спеціалізованих СТО, наприклад Бош Дизель сервіс. Це дозволить знизити ризик неправильної діагностики причин відмови виробу, а, отже, знизити Ваші витрати.