Гарантійні умови
1. На всі автомобільні запасні частини (далі вироби), що поставляються в Україну компанією «Роберт Бош Лтд» поширюється гарантія строком 12 місяців від дати придбання споживачем.
Дата придбання повинна бути зафіксована в документі, що підтверджує купівлю, встановлення продуктів BOSCH (наприклад, накладної або касового товарного чека), без обмеження пробігу, якщо інше не зазначено в сервісній документації на автомобіль (наприклад, інтервал заміни запасної частини, який виражений в пробігу або інтервалі часу).
2. Безкоштовне гарантійне обслуговування здійснюється виключно в разі надання споживачем документа, що засвідчує факт придбання продуктів BOSCH (наприклад, накладної або касового, товарного чека) і гарантійного талона встановленого зразка. У гарантійному талоні має стояти підпис клієнта. При цьому період часу від дати придбання виробу до дати звернення споживача з рекламацією не повинен перевищувати встановлений термін безкоштовного післяпродажного обслуговування.
3. При зверненні споживача до сервісного центру для проведення гарантійного обслуговування з документом, що засвідчує факт придбання продуктів BOSCH, але без гарантійного талона, сервісний центр має право виписати гарантійний талон встановленого зразка, внісши в нього дані з документа про придбання виробу. Право на гарантійне обслуговування виробу споживач отримує тільки після підписання гарантійного талона. Своїм підписом клієнт підтверджує згоду з умовами проведення гарантійного обслуговування запасних частин BOSCH, викладеними в цьому талоні.
4. Споживач втрачає право на безкоштовне гарантійне обслуговування виробу в наступних випадках:
- При відсутності документа про придбання вироби з відміткою про дату і місце покупки і / або підписаного споживачем гарантійного талона встановленого зразка;
- При порушенні умов експлуатації виробу;
- У разі фальсифікації виробу;
- При виявленні механічних пошкоджень виробу;
- При відмові виробу внаслідок неправильної установки;
- При виявленні слідів несанкціонованого ремонту виробу.
- У разі відмови споживача надати автомобіль для з'ясування причин відмови виробу (крім винятків зазначених у гарантійному талоні).
5. Ознаки порушення умов експлуатації визначаються відповідно до інформації, викладеної в інструкції з експлуатації виробу.
6. Безкоштовне післяпродажне обслуговування (обслуговування по гарантії) передбачає:
- Безкоштовне усунення недоліків, які виникли в ході експлуатації виробу протягом гарантійного терміну (тільки в разі, якщо виробник виробу передбачає можливість його ремонту);
- Безкоштовну заміну виробу в разі виявлення у нього протягом терміну безкоштовного післяпродажного обслуговування істотних недоліків або неможливості ремонту;
- Повернення споживачеві вартості виробу в разі виявлення у виробу істотних недоліків протягом терміну безкоштовного післяпродажного обслуговування.
7. Повернення споживачеві вартості виробу, у разі виявлення у виробі істотних недоліків протягом терміну безкоштовного післяпродажного обслуговування, здійснює підприємство, яке здійснило продаж даного виробу, при наявності у споживача акту перевірки виробу уповноваженим сервісним центром BOSCH, в якому говориться, що відмова виробу пов'язана з дефектом матеріалу або виробничим браком. Цей висновок має бути завірено мокрою печаткою уповноваженого сервісного центру BOSCH, а також містити номер та дату розрахункового документа відповідно до якого придбано запчастину.
8. Авторизований сервісний центр проводить перевірку виробів, тільки в тому випадку, якщо виріб змонтовано на автомобіль, на якому було зафіксовано відмову виробу, а сам автомобіль надано для проведення діагностичних робіт, необхідних для з'ясування причин відмови виробу (крім винятків, наведених у гарантійному талоні). Згоду з даними умовами покупець підтверджує своїм підписом в гарантійному талоні.
Без надання автомобіля може бути проведена перевірка наступних виробів:
- Дизельні розпилювачі (за умови надання їх для перевірки разом з форсункою);
- Дизельні форсунки;
- Дизельні паливні насоси високого тиску (ПНВТ) та їх елементи (за умови надання ПНВТ);
- Зарядні пристрої для стартерних акумуляторних батарей.
9. При зверненні споживача з рекламацією протягом гарантійного терміну виробу, ним заповнюється «Заява клієнта».
10. Вироби, які були замінені при проведенні гарантійного обслуговування, клієнту не повертаються і зберігаються в авторизованому сервісному центрі не менше 6 місяців після їх заміни. Компанія «Роберт Бош Лтд» може зажадати надання замінених виробів. Вироби, які протягом 6 місяців після їх заміни були затребувані ТОВ «Роберт Бош Лтд», підлягають утилізації.
Гарантія на надані послуги забезпесчується в порядку та строки, передбачені Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених Наказом Мінінфраструктури України від 28.11.2014 № 615.
Гарантія на виконані роботи не поширюється у таких випадках:
- при проведенні ремонту з використанням запасних частин, наданих Замовником;
- у разі проведення ремонту (регулювання) на вимогу Замовника без заміни запасних частин;
- у разі відмови Замовника від заміни несправних деталей, або від виконання рекомендованих робіт, які передбачені технологією ремонту.
Бош Дизель Сервіс «ТАХОСЕРВІС» наполегливо рекомендує:
- Перед монтажем паливного насоса високого тиску (ТНВД) обов'язково промити паливний бак і замінити паливний фільтр.
- При заміні датчика витрати повітря провести чистку впускного колектора і замінити повітряний фільтр.
- При наявності металевої стружки в елементах паливної системи обов'язково замінити паливний і масляний фільтри, напірні штуцера, трубки високого тиску, паливну рейку.
- При заміні (ремонті) ПНВТ (які змащуються моторним маслом) рекомендується заміна масла.
- Проводьте установку виробів тільки на спеціалізованих СТО, наприклад Бош Дизель сервіс. Це дозволить знизити ризик неправильної діагностики причин відмови виробу, а, отже, знизити Ваші витрати.
Гарантійне обслуговування запасних частин дизельних паливних систем BOSCH проводить Бош Дизель Сервіс «ТАХОСЕРВІС» по вул. Малинська, 1, м. Київ, тел. (044) 587-89-89, (050) 388-48-80
Telegram | Viber | |
(050)388-48-80 | (067)538-89-89 | Карта |