тахографи сервіс

Тахографи сервіс в Україні

Тахографи сервіс в Україні

Тахограф це - обов'язковий контрольний пристрій автомобіля, який здійснює вантажні або пасажирські перевезення.

Тахографи виробляються двох типорозмірів: круглі, що встановлюються в гніздо спідометра і радіоформату, що встановлюються в гніздо автомагнітоли. За типом тахограф буває цифровий і електронно-механічний.

Тахограф реєструє швидкість руху, пройдений шлях і режим праці та відпочинку водія. Тахограф є одним з обовязкових приладів у сучасному вантажному автомобілі. Дані з тахографа надходять на більшість електронних блоків вантажного автомобіля і є основою для їх коректної роботи. При несправності пов'язаних з роботою тахографа порушується робота інших систем автомобіля. Аналіз даних тахографа дозволяє власникам підприємств оцінити кваліфікацію водіїв.

ТОВ ТАХОСЕРВІС є офіційним пунктом сервісу тахографів з 2003 року, має клеймо UA102 і внесений до Переліку суб'єктів господарювання, що здійснюють установку і технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) на транспортні засоби. Таріровка тахографа (перевірка тахографа, калібрування тахографа),

  

На сьогоднішній день, весь новий автомобільний транспорт, який зобов'язаний бути обладнаний тахографом, згідно з угодою ЄУТР, випускається з заводу тільки з цифровим тахографом або, як його прийнято називати згідно з документами ЄУТР, контрольним пристроєм. Виняток становить тільки транспорт, який продається в держави, що не що не є учасниками ЄУТР.

Конвенція Міжнародної організації праці 1979 року N 153 про тривалість робочого часу та період... : Конвенція; Міжнародна організація праці від 27.06.1979 № 153

 Принципова відмінність цифрового тахографа від електронного - це наявність незалежної пам'яті, здатної зберігати інформацію протягом не менше одне року, і дуже серйозний захист від несанкціонованого доступу до даних, записаних в пам'ять. Доступ до пам'яті тахографа здійснюється за допомогою чотирма нинішніми видів «ключів» або смарт-карт. Такими являються карта Водія - вона зберігає дані не менш ніж за останні 28 діб; карта Майстри - дозволяє налаштувати тахограф і змінювати його основні функціональні параметри; карта Адміністратора автопідприємства - дозволяє зчитувати дані про рейсах автомобілів, які належать даному автопідприємству, а також закривати ці дані від доступу іншим адміністраторам і карта Інспектора, яка дозволяє зчитувати з пам'яті тахографа допущені водієм порушення (наприклад, швидкісного режиму або режиму праці та відпочинку) та що відбулися збої в роботі обладнання (наприклад, відключення живлення або датчика швидкості).

  Три найпоширеніших моделі цифрових тахографів або контрольних пристроїв: 

  1. DTCO 1381 виробництва фірми Continental Automotive GmbH (раніше належала Siemens VDO, а ще раніше VDO Kienzle)

  2. SE 5000 виробництва фірми Stoneridge Electronics (раніше належала TVI Europa, ще раніше Veeder Root)

  3. SmarTach виробництва фірми Actia

Ці моделі відповідають вимогам, викладеним в документі № 3821/85 / ЄЕС Додаток 1В. Ці моделі отримали європейський сертифікат затвердження типу контрольного пристрою. Всі цифрові тахографи взаємозамінні та уніфіковані настільки, що заміна одного з них на будь-який інший не представляє для майстра тахографа майстерні ніяких труднощів. Саме це гарантує те, що будь-який водій отримає кваліфіковану допомогу в найближчій майстерні, незалежно від приналежності тій чи іншій майстерні до дилерської мережі того чи іншого виробництва. Головне, щоб майстерня була авторизована Компетентним органом відповідної держави, занесена до міжнародного реєстру майстерень по обслуговуванню тахографів і мала зареєстроване національним Компетентним органом клеймо. Процедура авторизації майстерень різниться в залежності від національних законодавчих актів різних держав.

Пункт сервісу тахографів "Тахосервіс" постійно розширює перелік послуг, що надаються і підвищує якість сервісу. Надані нами послуги допоможуть Вам заощадити час і значні кошти.


Кому потрібно використовувати тахограф в Україні

Які транспортні засоби повинні бути обладнані тахографом?

На сьогоднішній день в Україні обов'язково повинні повинні бути обладнані тахографами:

  • автобуси, які здійснюють нерегулярні та регулярні спеціальні пасажирські перевезення;
  • автобуси, які здійснюють регулярні пасажирські перевезення на міжміських автобусних маршрутах протяжністю понад 50 км;
  • вантажні автомобілі з повною масою понад 3,5 тонни.

Окрім того, є вимога стосовно того, що тахограф повинен бути не тільки встановлений на автомобіль, але й справними та відкаліброваними. Тобто, тахограф повинен фіксувати режими праці та відпочинку водія (чи екіпажу) - роботу, відпочинок, швидкість, відстань, яку проїхав автомобіль за конкретний проміжок часу. 

Чи потрібно вести облік режимів праці і відпочинку водія в Україні?

Згідно із змінами законодавства в Україні у 2021 році необхідно вести облік режимів праці та відпочинку. Зокрема, визначено спосіб обліку робочого часу для усіх категорій.
Адже, з 10 грудня 2021 року водії транспортних засобів, обладнаних тахографом, повинні зберігати записи щодо режиму праці та відпочинку протягом робочої зміни та 28 днів з дня її закінчення.

  • У випадку використання водієм аналогового тахографа - перевіряючому надаються для контролю діаграмні диски тахографа, як їх ще називають водії тахошайби, або тахокарти за 28 останніх днів.
  • Якщо йде мова про цифровий тахограф, то водій повинен для перевірки надати чіп картку водія та інформацію з тахографа за 28 останніх днів.

Якщо облік робочого часу водіїв здійснюється на основі табеля обліку використання робочого часу, то перевізник, який використовує водіїв за наймом, щомісяця складає графік змінності водіїв, та веде відомість обліку робочого часу і відпочинку водія. У відомості для кожної робочої зміни зазначаються планові та фактичні дані щодо маршруту, початку та закінчення робочої зміни.
Водії, які здійснють комерційні перевезення пасажирів або вантажів, а їх транспортні засоби не обладнані тахографами (з заводу), повинні вести індивідуальну контрольну книжку водія або повинні мати копії графіка змінності водіїв.


Питання про тахографи

Кому потрібно використовувати тахограф в Україні?

На сьогоднішній день в Україні обов'язково повинні повинні бути обладнані справними та відкаліброваними тахографами:

  • автобуси, які здійснюють нерегулярні та регулярні спеціальні пасажирські перевезення;
  • автобуси, які здійснюють регулярні пасажирські перевезення на міжміських автобусних маршрутах протяжністю понад 50 км;
  • вантажні автомобілі з повною масою понад 3,5 тонн.

Як заповнити тахокарту тахографа?

Тахокарта - це бланк для аналогового тахографа у формі диска із спеціальною розміткою. 

Для заповнення тахокарти потрібно акуратно, без виправлень занести дані, які вказані у бланку.

У зв'язку із змінами використання тахографа в Україні виникає багато запитань.

Найчастіше виникає проблема з тим як заповнюється тахокарта, або як ще її називають водії тахошайба. 

 

  1. Прізвище та ім'я водія, який керує ТЗ;

  2. Назва початкового пункту маршруту ТЗ;

  3. Назва кінцевий пункт маршруту ТЗ (заповнюється у кінці робочої зміни)

  4. Дата і час початку й кінця робочої зміни.

  5.  Державний реєстраційний номер ТЗ.

  6. Показання пробігу ТЗ (з тахографа)  на початок зміни.

  7. Показання пробігу ТЗ (з тахографа)  на кінець зміни.

  8.  Фактично пройдений шлях (різниця пробігів на кінець і початок зміни).

Як заповнити карту тахографа?

Як вести облік режимів роботи водія в Україні?

Згідно із змінами законодавства в Україні у 2021 році необхідно вести облік режимів праці та відпочинку. Зокрема, визначено спосіб обліку робочого часу для усіх категорій.

  1. Водії транспортних засобів, обладнаних тахографом повинні зберігати записи щодо режиму праці та відпочинку протягом робочої зміни та 28 днів з дня її закінчення. У випадку використання водієм аналогового тахографа - перевіряючому надаються для перевірки діаграмні диски тахографа, як їх ще називають водії тахошайби, або тахокарти за 28 останніх днів. Якщо йде мова про цифровий тахограф, то водій повинен для перевірки надати чіп картку водія та інформацію з тахографа.
  2. Якщо облік робочого часу водіїв здійснюється на основі табеля обліку використання робочого часу, то перевізник, який використовує водіїв за наймом, щомісяця складає графік змінності водіїв, та веде відомість обліку робочого часу і відпочинку водія. У відомості для кожної робочої зміни зазначаються планові та фактичні дані щодо маршруту, початку та закінчення робочої зміни.
  3. Водії транспортних засобів, які не обладнані тахографами, ведуть індивідуальну контрольну книжку водія або повинні мати копії графіка змінності водіїв.

Є запитання? - задайте його нам


Telegram Viber Facebook
(050)388-48-80 (067)538-89-89 Карта
ТахоСервіс®
Про нас | Гарантії