Ремонт паливних насосів високого тиску системи Common Rail
Паливні насоси високого тиску розподіляються за використанням в залежності від типу транспорного засобу:
ТНВД для Легкових авто та мікроавтобусів
- для легкових авто загальной масой до 3,5 тон Для забеспечення функціювання паливних систем з объемом двигуна до 2 999 см.куб.
-
ТНВД CP1 і CP1H
-
ТНВД CP3 триплунжерні насоси високого тиску для окремих марок легкових авто та мікроавтобусів
-
CP4 -насоси високого тиску для систем з пьезо форсунками
ТНВД для Грузових авто
-для Грузових авто масою бильше 3,5 тон та обємом двигуна від 3 000 см.куб
-
CP3.2 та CP3.2 -насоси високого тиску для систем з пьезо форсунками
-
CP3.4 Високопродуктивні насоси високого тиску для вантажних автомобілів Ман
-
CP2 двуплунжерні насоси (для двигунів автомобілів Рено преміум 2001-2004років)
-
CP4 -двуплунжерні насоси високого тиску для сучасних грузових авто
Класичні:
-
рядні ПНВТ
-
розподільні ТНВД
-
Системи з індивідуальними ТНВД
-
ПЛД секції
-
насос-форсунки
Ознаки несправності ТНВД
Про несправність паливного насосу високого тиску системи Common Rail (ПНВТ) вантажного автомобіля може свідчити:
- втрата потужності автомобіля;
- збільшений розхід палива;
- зміна кольору вихлопних газів автомобіля;
- ускладнений запуск двигуна;
- видимі підтікання палива з паливного насоса;
- сторонній шум при роботі насоса високого тиску.
Щоб не допустити суттєвого пошкодження елементів паливного насоса при виникненні подібних проблем краще звернутися в спеціалізований БОШ дизель сервіс. Зволікання з ремонтом може призвести до пошкоджень ПНВТ та не можливості його подальшого ремонту. Несвоєчасний або не кваліфікований ремонт паливного насоса додасть чималих витрат з відновлення компонентів паливної системи автомобіля.