bosch дизель сервіс

Ремонт дизельної паливної системи

 

 

Діагностика та ремонт дизельних форсунок Диагностика и ремонт дизельных форсунок

Ремонт ТНВД Діагностика та ремонт ТНВД

Ремонт дизельних форсунок вантажного авто Ремонт дизельних форсунок вантажного авто

Диагностика пьезо форсунок Діагностика та ремонт пьезо форсунок


Дизельні паливні системи можна розділити на кілька типів:

Класичні системи дизельного впорскування

Класичні паливні системи складаються з паливного насоса високого тиску, який регулює кількість і момент упорскування палива та механічних форсунок. Після досягнення заданого тиску форсунки впорскують паливо в камеру згоряння. За рахунок того, що попередньо стиснене повітря розігрівається до 800 грдусів, а розпилине паливо змішуючись з повітрям в камері згоряння або вихровий камері самозаймається. В наслідок цього дійства здійснюється корисна робота і приводиться двигун в рух.

Класичні системи бувають як повністю механічні, так і з електронним управлінням. Робочий тиск в таких системах досягає максимально 350 Бар.
Як подальший розвиток і вдосконалення систем уприскування палива існують системи з індивідуальними насос-форсунками. Вони стали окремими напрямком розвитку компонентів впорскування. Однак, не дивлячись на те, що ці системи мають свої конкурентні переваги розвитокїх припзупинено.

У цих системах тиск створюється механічно, а момент і тривалість вприскування задається електронікою.Пікові значення тиску при впорскувані палива в цих системах може превищувати 350бар, хоча регулюється тиск відкриття форсунок на меньший тиск.

Дизельні паливні системи Common Rail (Коммон Рейл)

Еволюція розвитку дизельного впорскування привела до того, що ці системи зараз є пріоритетним напрямком досліджень і розвитку.

Принцип роботи заснований на тому, що ПНВТ створює тиск в загальній магістралі - рейлі, забезпечуючи заданий блоком управління двигуном тиск. До цієї магістралі підключаються через трубки високого тиску форсунки. Кількість і момент уприскування задається електронікою. При цьому тиск, що подається на кожну форсунку залежить від типу системи, і максимально може бути від 1350 до 2500 Бар (в останніх поколіннях).

У міру розвитку та вдосконалення основних компонентів паливної ТНВД і форсунок, розвивалися елементи які забезпечують точну і безвідмовну їх роботу.

Такими елементами є системи:

  • Управління дизельними двигунами з датчиками і виконавчими механізмами
  • ЕБУ
  • Фільтрації дизельного палива
  • Фільтрації і подачі повітря
  • Нейтралізації відпрацьованих газів

Паливна система Common Rail

Для повного згоряння а, отже, низької витрати палива, зменшення викидів шкідливих речовин з відпрацьованими газами, а також зниження рівня шуму при роботі двигуна, потрібно правильне утворення горючої суміші. Перш за все це залежить від типу паливної системи. Для правильної роботи дизельного двигуна внутрішнього згоряння потрібно впорскування палива в потрібній кількості, у потрібний час і під високим тиском.

Ці завдання виконує акумуляторна паливна система Common Rail.

Особливості системи Common Rail

  • Тиск впорскування створюється незалежно від навантаження і частоти обертання двигуна.

  • Розділені фази створення тиску і вприскування палива в потрібний час, що сприяє зменшенню витрати палива і шкідливих викидів.

  • Високий тиск впорскування знижує викиди диму на початку роботи двигуна.

  • Низький тиск впорскування в режимі часткового навантаження дозволяє отримати низький вміст оксидів азоту (NOx) в викидах.

  • Багатофазних впорскування на режимах холостого ходу і часткового навантаження.

  • За рахунок предвприску знижується рівень шуму і покращує запуск двигуна.

  •  Тиск впорскування залишається постійним навіть при підвищених температурах палива.

  •  Малий момент опору приводу паливного насоса високого тиску сприяє зменшенню шуму в шестерний привід і навантаження на нього.

  • Завдання створення тиску і уприскування розділені. Паливо подається в окремі циліндри із загальної ємності (рейла),  де підтримується високий тиск.

  • Тиск в рейлі створюється насосом високого тиску і може змінюватися в залежності від умов роботи.

Кожен циліндр двигуна має форсунку, що відкривається і закривається сигналом з електромагнітного клапана. Кількість палива, що впорскується залежить від ступеня і тривалості відкриття клапана форсунки, а також тиску в рейлі.  У паливній системі автомобілів MAN використовуються компоненти,  які дозволяють створити тиск в контурі високого тиску до 1800 бар. B майбутньому передбачається отримувати тиск до 2500 бар і вище. Поділ завдань створення тиску і уприскування дозволяє краще управляти процесом уприскування а отже, згоряння палива.  

Якість фільтрації палива та своєчасної заміни фільтрів є одним з визначальних для справної і довготривалої роботи паливної апаратури як вантажних так і легкових автомобілів.

Наш Бош Дизель Сервіс має свої стенди і додаткове випробувальне обладнання для діагностики та ремонту дизельної паливної апаратури а також перевірки параметрів після ремонту.

Компетентність майстрів, дотримання заводських стандартів ремонту та використання оригінальних запасних частин вироблених на заводах компанії Роберт Бош гарантує найвищу якість ремонту, правильність роботи і експлуатації автомобіля.

Наша мета полягає в тому, що в результаті нашого ремонту клієнт не матиме більше проблем з відремонтованими компонентами. При діагностиці паливної системи на авто або компонентів на стенді ми намагаємося виявити всі фактори, які призвели до поломок. Попереджаємо клієнта про них, і в разі необхідності надаємо консультації, щоб в подальшій експлуатації не було проблем і несправностей. Наше завдання зробити так, щоб клієнт міг думати про хороше, а не турбуватися про проблеми, які можуть спіткати його в дорозі після неякісного ремонту.

Дизельні паливні системи - історична довідка

Сучасні дизельні паливні системи пройшли понад 100-річний еволюційний шлях розвитку аналогічно двигуну внутрішнього згоряння. На цьому шляху відбувалися технологічні відкриття, які істотно вплинули на прогрес автомобільної промисловості.

Однією з найважливіших віх можна вважати винахід у 1922-1923 роках  Робертом Бошем паливного насоса високого тиску - ПНВТ. Після численних моторних випробувань у 1927 році був створений перший серійний паливний насос для вантажних автомобілів. Перші серійні дизельніпаливні насоси  були малогабаритними, легкими, і дозволяли працювати з великими навантаженнями. Також унікальною була точність виготовлення їх деталей. Із цього моменту розпочався розвиток ери дизельних паливних систем.

У 1936 році першим серійним автомобілем з дизельним двигуном і паливною системою високого тиску став Mercedes-Benz 260D. З точки зору нашого часу знаковою стала поява в 1997 році у серійному виробництві системи упорскування Common Rail. У теперішній час всі перспективи розвитку пов'язані тільки з цим напрямком. Пріоритетом дослідних робіт Компанії Роберт Бош було точне дозування мінімальної подачі палива та підвищення тиску впорскування. Це призвело до появи багатьох новинок в конструкції вприскування палива, які дозволяють додатково підняти потенціал дизелів. Впровадження таких нововведень призвело до постійного підвищення потужності двигуна при одночасному зниженні рівня шуму та емісії відпрацьованих газів.

Комплексна діагностика паливної системи включає в себе:

- Перевірку витоку зворотного клапана і форсунок
- Перевірку продуктивності ПНВТ
- Комп'ютерну діагностику
 


Telegram Viber Facebook
(050)388-48-80 (067)538-89-89 Карта
ТахоСервіс®
Про нас | Гарантії